ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

هواشناسی مرز‌های غربی و عتبات عالیات (۲۹ مردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۰۱۱۹
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
هواشناسی مرز‌های غربی و عتبات عالیات (۲۹ مردادماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: وزش باد و خیزش گرد و خاک در مرز‌های غربی کشور و عتبات عالیات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرز‌های غربی کشور و عتبات عالیات، توضیح داد: آسمان مهران فردا (۳۰ مرداد) صاف، گاهی وزش باد، احتمال افزایش باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۸ و ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی این شهر پس‌فردا (۳۱ مرداد) صاف و وزش باد، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز به ۴۸ و ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا و پس فردا صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۷ و ۲۹ دو پس فردا به ۴۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما ۴۶ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی این منطقه پس فردا صاف، گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان قصر شیرین فردا صاف، گاهی وزش باد با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. پس فردا نیز وضعیت جوی این منطقه صاف و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۷ و ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا آسمان این منطقه صاف، وزش باد، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک خواهد بود و دما در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۳۸و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان باشماق پس فردا صاف، وزش باد، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهر‌های عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا صاف تا کمی ابری و وزش باد، گاهی افزایش باد و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد و پس فردا صاف تا کمی ابری و وزش باد، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس فردا صاف و وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۷ و ۳۰ و ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف و وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا توضیح داد: آسمان این شهر صاف و وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۷ و ۲۹ و ۴۸ و ۲۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->